פרסום חכם

Written on 23 אוגוסט, 2009

פרסום חכם לטיפול באוטיזם

פרסום חכם לטיפול באוטיזם

פרסום חכם לטיפול באוטיזם

אם פרסומת אינה קולעת לקהל היעד שלה, הרי שהיא אינה פועלת נכון. רוב הפרסומות שאני מכיר בנושא האוטיזם והטיפול באוטיזם, מגיעות מנקודת מוצא של להשיג קהל אוהד, או לרכוש סימפטיה + כספי תרומות. הפעם אנחנו רואים פרסומת קטנה וכמעט מתוקה הנוגעת בנושא ופונה הפעם דווקא להורים. עם מסר חד וברור, ואימג'ים מצויינים שמלווים את המסר הזה ופשוט פוגעים בול, אנחנו מקבלים קריאה נוגה, כנה ובעיקר חזקה לפעולה. סדרת הפרסומות הזו בחרה בפורמט נכון (רוחבי ומוארך), בסביבה הנכונה להצגת הפרסומת (בית נורמלי, תמונה כמעט רגילה) וסיטואציה נכונה לפעול בה (פעולות יומיומיות שכל משפחה עוברת כמעט כל יום). התוצאה – נכון שיש לכם ילד אוטיסט – זאת לא סיבה לבושה בשום פנים ואופן. הרי תראו – הכל נראה הכי נכון והכי רגיל בעולם… חוץ מכך שאחד הילדים נמצא קצת יותר רחוק מההורים. והרי זו הבעיה הגדולה עם אוטיזם – קשה להגיע אל הילד. כל כך הרבה שכבות של מציאות, דיוק כל כך חזק וכל זה באימג'ים פשוטים ונעימים.

אני לא חושב שיש הרבה הורים לילדים אוטיסטיים שלא ינסו לברר איך מקצרים את המרחק לילד אחרי פרסומת שכזו.

קטגוריה: חכם.

Comments closed