BooneOakley – סוכנות פרסום יוצאת דופן

Written on 4 נובמבר, 2009

למרות שסוג הפרסומות שהם עושים פחות מעניין במקרה הזה, חשבתי שזה יהיה רצוי להתחיל מפרסומת שהם יצרו. היא פשוט מראה בצורה יפה מיהם האנשים שעומדים מאחורי הרעיון הגאוני/מטורף עליו נדבר עוד רגע. כפי שאתם יכולים להבין לאחר הצפיה בסרטון שמעלי, לא מדובר באנשים נורמליים לחלוטין. אדם נורמלי לא היה מגיע ליישום של הרעיונות והדימויים שבסרטון. מונטי פייטון אמרתם? יש בזה מן האמת. מצד שני, אנשים כאלה הם אלו שנותנים לנו את הדבר הגדול הבא. לחברת הפרסום המדוברת, קרי, BooneOakley, אין אתר אינטרנט במובן המסורתי של המושג. יש להם אתר YouTube. מה זה אתר YouTube אתם שואלים? הנה הוא לפניכם:

אם תלחצו על הקישור של YouTube בצד שמאל למעלהשל הסרטון שמעלי, תוכלו גם לעשות שימוש בקישורים שבצד שמאל ולראות עבודות נוספות ולגלות פרטים נוספים עליהם.
אז נכון שאין להם אתר במובן ה"מסורתי", מצד שני, אתם לא חושבים שזה עושה את העבודה טוב יותר מכל אתר שהם אולי היו מכינים? מגיע לקוח ורואה אתר נורמלי של חברת פרסום, עם כל הסרטונים מסודרים בתוך גלריה. לעומת זאת מגיע אותו הלקוח ורואה את זה, איזו חברה תעשה את הרושם הנכון ללקוח הצעיר והמודרני עם המוצר המדליק שחייב לפנות לקהל יעד צעיר? צריך לזכור שלא כל הלקוחות רוצים משהו "מהפכני". לא לכולם זה מתאים. קשה לי להאמין שאתר כזה מדבר אל קהל היעד של ג.יפית לדוגמא.
וקצת ברצינות, הסרטון/אתר של BooneOakley מוכיח פעם נוספת שמעצב אינטראקטיב טוב הוא לאו דווקא מעצב אתרים. הוא אדם המכיר את המדיה ואת האפשרויות העומדות לרשותו ועושה בהן שימוש נבון, עדכני ובהתאם לצרכי הלקוח. רק אחרי כל זה, אותו האדם יכול להיות גם מעצב או פרסומאי.
אם אתם מכירים "אתרים" נוספים בסגנון, תרשמו כאן תגובה, אנחנו כולנו נשמח להכיר עוד אתרים שכאלה.

קטגוריה: טכנולוגי.

Comments closed