26 אוקטובר, 2009
לרוב אני לא עוסק בפרסום, אבל במקרה הזה שווה להכיר בגלל האפשרויות המצויינות של כזה של פרסום. הרעיון כל כך פשוט שמפליא אותי שלא נתקלתי בזה עד עכשיו (כנראה בגלל העלות הגבוהה של המקרנים שמונעת מרוב החברות והמעצבים לשקול את זה) – קחו מקרן ותקרינו את הפרסומת שלכם איפה שרק תרצו ללא עלות נוספת. דוגמא […]
חכם
- תגובות closed
9 אוקטובר, 2009
אולי לקחתם את נושא שיווק הגרילה צעד אחד רחוק מידי? פשוט אחלה רעיון, מעניין אם זה אמיתי…
חכם
- תגובות closed
17 ספטמבר, 2009
טוב אז אולי לא כל מה שמגניב בעולם, אבל המון דברים מגניבים נמצאים באתר הזה. אז נכון שבפועל לא מדובר באתר עיצוב נטו (יש בו הרבה דברים מעוצבים), כפי שאנחנו אוהבים לראות, מצד שני, כמקור להשראה יומית, הוא פשוט מצויין. כל פעם יש דברים אחרים שפשוט… מגניבים אותי!
חכם
- תגובות closed
31 אוגוסט, 2009
איזה כיף, הגיע הזמן לפינת הפרגון הישראלי שלנו. והפעם אלי שלח אלי קישור מהמם שלא יכולתי להתנגד לו. 12X12 הוא מגזין אינטרנטי המציג איורים, אנימציות וסרטונים קצרים המבוססים על וידויים חושפניים, אם גם פשטניים משהו, שמגישים הגולשים. על האתר ועל התוכן (הויזואלי, לא הוידויים) אחראיות שתי המוכשרות: תמר יחזקאל ויפעת פטרדו שמכינות יחד 12 וידויים […]
חכם
- תגובות closed
23 אוגוסט, 2009
אם פרסומת אינה קולעת לקהל היעד שלה, הרי שהיא אינה פועלת נכון. רוב הפרסומות שאני מכיר בנושא האוטיזם והטיפול באוטיזם, מגיעות מנקודת מוצא של להשיג קהל אוהד, או לרכוש סימפטיה + כספי תרומות. הפעם אנחנו רואים פרסומת קטנה וכמעט מתוקה הנוגעת בנושא ופונה הפעם דווקא להורים. עם מסר חד וברור, ואימג'ים מצויינים שמלווים את המסר […]
חכם
- תגובות closed
20 אוגוסט, 2009
אם היו אומרים לכם להכין סרטון אנימטיבי המכיל עשרות נתונים בצורה שתראה טוב על המסך, תסקרן צופים, תקרא לפעולה, תעורר הזדהות, לאומנות ורחמים, וכל זה בתחום הירקות והפירות בקנדה… אני משוכנע שככה הייתם עושים את זה… איכותי ברמות מטורפות, לאו דווקא בגלל הגרפיקה (איכותית ביותר) אלא בגלל החבילה הגדולה, יצירת הזדהות, קריאה לרגש הפטריוטיות (יש […]
חכם
- תגובות closed
16 יוני, 2009
תמיד חשוב ללמוד דברים חדשים. בתחום עיצוב האינטראקטיב ישנן שתי דרכים עיקריות ללמוד: 1. מדריכים, 2. מאמרים. ברשימה הבאה אספתי כמה מאמרים בנושאים מגוונים שיוכלו לעזור לכם ללמוד ולהתפתח. 1. 10 אפליקציות להגברת קצב העבודה שלכם. 2. 4 דרכים לשיפור היכולות שלכם. 3. 16 תוספים (plugins) לתגבור אזור השארת ההודעה שלכם. 4. 15 טיפים וטריקים […]
חכם
- תגובות closed
31 מאי, 2009
אחד מהקונספטים הכיפיים יותר של השנים האחרונות, נפגש עם ביצוע מדוייק ואיכותי בצורת רשת האתרים – FUEL (דלק). הרעיון הוא שכל אלמנט בתפריט העליון מוביל לא לדף בתוך האתר אלא לאתר תוכן (מאמרים וקבוצות דיון בעיקר), שעומד בפני עצמו, תחת המותג הכללי של דלק. בפועל אין באמת כל כך הרבה אתרים כפי שנראה בשלב הראשון. […]
חכם
- תגובות closed
28 מאי, 2009
כאשר עובדים בתחום העיצוב נהוג לחשוב שחשובה האיכות וזהו. אבל בפועל אנחנו רואים שעבודה מהירה חשובה לא פחות. מעצב שעובד לאט לא יספיק לעמוד בדרישות הלקוחות שלו, לא יצליח לסיים עבודות בדד-ליין ולכן גם לא ישיג עבודות נוספות. בגלל הדברים האלה, שמחתי לראות שמגזין העיצוב הנהדר – smashing magazine, הוציא פוסט ובו 20 עצות לחסכון […]
חכם
- תגובות closed